Jak pomůže Minebot vyhodnotit optimalizaci pro vyhledávače (SEO)?

Chcete zlepšit vaše pozice ve vyhledávačích? Nechte si udělat SEO od profesionálů. » Více na stránkách DataPro.cz

Pokud uvažujete o tom, že si necháte udělat SEO, tak určitě budete chtít vědět jaký účinek vám optimalizace přinesla. Je jasné, že Váš odkaz na první stránce ve vyhledávači Google je neklamným znamením, že optimalizace byla úspěšná. Minebot Vám však pomůže zmapovat, zda slova, pod kterými Vás návštěvníci nacházejí ve vyhledávačích slova mají skutečný efekt. Protože nejhorší je nechat si udělat SEO na slovo, které nevede k nákupu.

Rychlá navigace:
» Slova, která přinášejí efekt
» Stránky vhodné pro SEO

Následující text vám poradí, jak za použití nástroje Minebot vyhodnotit slova, která přinášejí největší užitek a jak identifikovat stránky, které se nejvíce hodí na optimalizaci SEO na určité slovo nebo frázi.

 

Vyhodnocení slov pro optimalizaci ve vyhledávačích


Na reportu "odkazy/hledané dotazy" případně "vyhledávače - dotazy", v první řadě zjistíte, která klíčová slova návštěvníci použili pro nalezení Vašich stránek Tento report Vám kromě slov odhalí počet návštěv a nových návštěvníků, kteří na stránky přišli použitím daného slova. To znamená v kolika případech bylo dané slovo nebo fráze použita k nalezení Vašich stránek. Navíc zjistíte jak tito návštěvníci byli aktivní. Uvidíte počty zobrazených stránek, kteří tito návštěvníci viděli. Navíc si můžete zobrazit žebříček nejnavštěvovanějších stránek pro určité slovo.

Pokud nemáte na stránkách e-shop nebo objednávkový formulář nemůžete měřit konverzní poměr. Slova s největším počtem zobrazení (či poměrem zobrazení / návštěva) identifikují fráze, která přivedla na Váš web dobře cílené návštěvníky. Tyto návštěvníky Váš web zaujal, proto si prohlédli více než jednu nebo dvě stránky. Zobrazením žebříčku stránek pro každé slovo se můžete ujistit, že návštěvníci bezcílně nebloudili po webu, ale že se dívali na ty správné stránky.

Minebot také umožňuje zpětný pohled. Pokud vás speciálně zajímá určitá stránka, můžete si zobrazit k dané stránce klíčová slova. Může Vás například zajímat jaká slova nejčastěji použili návštěvníci, kteří si stáhli ceník nebo odeslali poptávkový formulář.

S nástrojem Minebot tedy dokážete posoudit, která slova mají větší účinek než jiná a hodí se více pro optimalizaci ve vyhledávačích (SEO).

Příklad:Následující tabulka ukazuje, na základě jakých hledaných frází vytvořili návštěvníci nejvíce zobrazení.

SEO - vhodná slova pro optimalizaci
slova, která použili návštěvníci ve vyhledávačích

 

Pokud Vaše stránka nabízí zboží nebo služby můžete sledovat to, která slova zadali do vyhledávače návštěvníci, kteří u Vás nakoupili. Zjistíte tedy, která slova vedla ke konverzi. Můžete posoudit, zda se Vám investice do SEO vyplatila a kolik nových zákazníků jste získali.

Minebot obsahuje funkci výběr stránky. Stránku poděkování za nákup si nastavíte do zvolených stránek a zobrazíte si report "Hledané fráze", případně "Hledaná slova". Report vám ukáže, které fráze resp. slova použili návštěvníci, kteří si od Vás něco koupili.

Často se stává, že návštěvník najde stránky ve vyhledávači, ale skutečný nákup nebo registraci na Vašem webu provede až při některé z opakovaných návštěv. Minebot proto obsahuje sekci e-komerce, kde lze najít přesnější konverzní poměr pro vyhledávače nebo Vaše reklamní kampaně. Tyto reporty pracují s informacemi o opakovaných návštěvách a dokáží přiřadit nákup nebo registraci tomu vyhledávači, který poprvé přivedl návštěvníka na Váš web.

Nyní máte slova pro efektivní optimalizaci ve vyhledávačích (SEO).

 

Výběr vhodných stránek pro optimalizaci ve vyhledávačích SEO


Report "hledané dotazy" vám také umožní vypsat si seznam stránek a četnost zobrazení pro určité klíčové slovo. Uvidíte seznam stránek, které si prohlíželi návštěvníci přicházející z vyhledávače použitím daného klíčového slova. Zjistíte na jakou stránku se z vyhledávače dostali a jaké další stránky si prohlíželi.

Díky této funkci zjistíte, které stránky jsou vhodné pro optimalizaci SEO, případně zda byla optimalizace (SEO) na dané stránce úspěšná.

Příklad: V následujícím příkladu si ukážeme návštěvnost a počet zobrazení jednotlivých stránek způsobenou uživateli vyhledávájícími klíčové slovo "telemarketing".

Z grafu je patrné, že po zadání slova "telemarketing" do vyhledávače přišlo na stránku http://www.prohelp.cz/services 114 návštěvníků. Naproti tomu pouze 4 uživatelé zvolili mezi výsledky vyhledávače přímo stránku http://www.prohelp.cz/services/nabidkaSluzeb.php.

SEO - vhodná slova pro optimalizaci
» klikněte na obrázek pro zvětšení

 

Chcete zlepšit vaše pozice ve vyhledávačích? Nechte si udělat SEO od profesionálů. » Více na stránkách DataPro.cz

Vyzkoušejte Minebot zdarma

Zaujal vás tento článek? Chcete vidět jaká slova fungují pro Váš web? Zaregistrujte se na zkoušku a testujte celý měsíc ZDARMA. Pokud po měsíci zjistíte, že nechcete nástroj dál používat můžete službu kdykoliv ukončit bez udání důvodu.

Reporty vhodné pro vyhodnocení SEO jsou dostupné ve variantách Professional a Enterprise:

» Registrace Minebot Professional
» Registrace Minebot Enterprise